niedziela, 27 maja 2012

Urodziny


Nadszedł wreszcie czas na notkę „zapychającą” oraz „chwalącą” – chociaż nad tym drugim powinnam się porządnie zastanowić.

Dzisiaj mija rok od chwili umieszczenia mojego pierwszego wpisu na tym blogu. Nie było to co prawda nic związane z książkami, ale chyba się liczy jako „wpis urodzinowy”. Z tego powody, mimo że od dawna cierpię na chroniczny brak czasu, postanowiłam coś naskrobać i wrzucić. 
Przyznam się, że nie udało mi się prowadzić tego bloga z taką intensywnością jaką planowałam, jednak przetrwał. Dzięki niemu udało mi się przeczytać kilka świetnych książek, które normalnie mogłabym ominąć. Również w większym stopniu przemyślałam co tak naprawdę lubię czytać, i co watro czytać… czasu tak mało, a książek tak wiele. Dodatkowo niemal potroiła się moja domowa biblioteczka – głównie dzięki promocją. Na koniec powiem, że przez tego bloga już całkowicie stałam się molem książkowym. 

A od czego się to zaczęło? Od przeczytania recenzji na blogu Agnieszki Tatery o książce Marty Kisiel Dożywocie – ale to już dłuższa historia.

Chcę również podziękować wszystkim za odwiedziny oraz za komentarze :-) 

Chyba lepiej już skończę, po pierwsze wpis ten staję się coraz bardziej chaotyczny, a po drugie muszę wracać do nauki.

Pozdrawiam mila :)

4 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji rocznicy :) Życzę powodzenia w pogodzeniu nauki z blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwiec chyba sprzyja zakładaniu bloga - odwiedziłam dzisiaj już drugą solenizantkę, a sama świętowałam wczoraj:)
    Sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę rocznicy ;) Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, ale mam nadzieję na jeszcze nie jedną rocznicę ;D
    Zapraszam na mojego bloga - jest całkiem nowy, więc będę wdzięczna za komentarze i wskazówki ;)
    http://papierowa-laka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym wszystkim podziękować za życzenia :) Bardzo mnie to cieszy - dlatego, że nie często publikuje cokolwiek na tym blogu, a są osoby które nadal mnie odwiedzają :)

    OdpowiedzUsuń